Terima Kasih K-Pop Kerana Berjaya Menjahanamkan Anak Muda Melayu dan Islam

1.mereka mula lupa nama pertama diberikan ibu bapa
2.sanggup menduakan agama dan tatasusila demi pertahankan idola tersayang la sangat
3.sudah pandai berfesyen entah apa entah
4.mula buta, tuli dan pekak serta kudung kerana terlalu taksub
5.azan 3 minit lebih lama dari lagu-lagu k-pop yang 5 minit

kenali pesakit kronik k-pop...la sangat:

*sedang mempertahankan k-popnyer


 Ade lagi gampang...




macam gampang, gambang, dan gam gam lagi...



19 ada idea nak komen:

Hakim LoLx berkata... Reply To This Comment

kat mana la best sgt kpop tuh..

http://www.gloryhakim.com/2011/03/k-pop.html

Mish Apple berkata... Reply To This Comment

hahahaha!!! lawok budak pendek tu .

Amir Izzat berkata... Reply To This Comment

rosak budak2 zaman sekarang....aduhai! Entah papa..hiburan melampau dah ni..

Picoz Shupalula. berkata... Reply To This Comment

hok ning kopem sebab budok name Amira Afiqah tuh op, fuyooo.

gadisBunga berkata... Reply To This Comment

agama k-pop kah?

THE LEKAT LEKIT STORY berkata... Reply To This Comment

kdg2 nampak macam budak bodoh dah bebudak yg tiru gaya K-Pop termasuk artis.

Azwan Aziz berkata... Reply To This Comment

woit gambang jangan sebut... matrik gua dulu tu...haha

Jue AbdRahman berkata... Reply To This Comment

terbaek ah mijae haha..

K-drama FAN berkata... Reply To This Comment

minat drama...cinematography mereka sangat cantik..:D ...n teknologi diorang sangat kreatip n comel2

harith berkata... Reply To This Comment

bdak skrang dh menggila babi minat kpop..pakai baju mcm kpop, pakai sluar ketat termasuk laki, prempuan apatah lagi..artis korea x dpat tlong mereka dlm kubur nanti :(

Jo Qusary berkata... Reply To This Comment

Setiap org mengikut satu wave pd zamannya... zaman mak bapak kita pun dgn Elvis, Beatles dan Bee Gees diorg...

tapi sekadar minat takpe, cuma bebudak nie ada yg taksub sgt sampai nak bergaduh2 sesama sendiri mcm anjing dan kucing... dulu2 masa J-Pop popular pun takde lak kita menggila sampai tahap nie, padahal lagi sedap dan lagi original J-Pop drpd K-Pop...

kiteminatkpop:p berkata... Reply To This Comment

kpop daebakkk !! :ppp

gadis capricorn berkata... Reply To This Comment

tidak semua.., budak-budak melayu yg minat kpop rosak agama.., dye just minat ., tak ada la smpai na tuka nama , tiru pakaian kpop yg tidak menutup aurat ..., ituh yg trlebih taksub ., yg berangan na tiru gaya GIRL'S GENERATION... muka lawa smpai ke syurga ta pea laa., nie smpai kea TRRUUNNNN....?? hehehe.. faham faham jea laa...,

sya salah seorg peminat kpop jugak tapi benda pertama saya ingat ialah ALLAH SWT... jgn fikir saya nie mcm dye org .. (assalamualaikum)

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

mungkin ade sstgh je yg mcm tu.ktdm xblh nk slhkn kpop wave ,tp slhkn org yg trlalu taksub dgn bnde mcm ni.

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

hidupkan balik rock 80an...hapuskan k-pop...lagu smua xder seni...guitar solo pon xder...ape yg bagus sgt..??..1 kumpulan nk dekat cecah 10 org...ape kejadahnye tu..??? suara semua spesyen...aku x paham la..makin lama makin rosak industri muzik...

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

jangan la nk slahkan k-pop ja .. salahkan la org yg mnat k-pop smpai taksub tu .. kdang2 ,, org yg xmnat k-pop tu spatutnya diam ja la .. knapa nk kna kutuk2 k-pop ngan org yg mnat k-pop .. msti la mreka tu marah .. snang2,, sapa yg mnat,, tu mnat je la .. dan yg xmnat tu,, pown diam ja la .. xyah gadoh2 .. kdang2 tu saya tngk ,, org yg xmnat k-pop ni yg mulakan dulu ... kalu la diorg xkata apa2 ,, msti org yg mnat k-pop tu xkan mrah2 ... ada ja org yg mnat k-pop tpi still ingat agamanya .. jadi ,, jngan la nk slahkan k-pop .. salahkan la diri sndiri sbab taksub sngat dngan k-pop .. smuanya trletak atas diri sndiri ..

hassan sungmin berkata... Reply To This Comment

mmang punya sial lah blog nie.klaw tak suka knapa ambik kisah.eishh kami nie kpopers tak nak kisah taw.ye lh i know you all mesti layan hentai,blue sume tu kan..kami kpopers nie tak suka kalaw kpop d perkecil kan..macam korang bagus sangat..mmang bullshit punya blog.kalaw nak tulis sesuatu fikir guna kepala otak kaw yang penuh dngan pemikiran getek tahap gaban.you know it

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

tu gambar kpop melayu ..asal pelik sgt..tgn tu kenapa posisi yg memelikkan..mcm kopek labuh ke pusat je...wkakakakaka...lawak sial....booooooodooooo....

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

saya minat kpop, tp, lgu dia je. artisnya.. kureng. yg mana hensem ke, cntik ke, comel ke, wlaupun plastik, saya puji lah, cntik, hensem, comel, tp, x de lah smpai tksub gile2

Catat Ulasan

I'm only responsible for what I post NOT for what you understand